lifebylanna

Alla inlägg under november 2013

Av Alexandra Johansson - 10 november 2013 00:35

Hej! Nu är jag i stallet!:) det är storaspök!:) men hoppas att ni har haft en bra dag!:) men sov gott!:)

Av Alexandra Johansson - 9 november 2013 11:41

Hej nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik!:) förlåt för dålig uppdatering!:( men ska bättra mig!:) men idag ska jag till stallet!:) ska sova där det är storaspök idag!:) men hoppas att ni har sovigt gott!:) men ha en bra dag!:)

Av Alexandra Johansson - 7 november 2013 21:20

Hej nu ligger jag i sägen!:) jag ska sova!:) det är skola imorgon!:( men hoppas att ni har haft en bra dag!:) men sov gott mina fina bloggläsare!:)

Av Alexandra Johansson - 7 november 2013 14:41

Hej nu sitter i min soffa hemma!:) skoldan var bra!:) var eran skoldag bra hoppas det!:) men idag ska jag till stallet!:) ska dit med Thelma och Tilde!:) men hoppas att ni får en bra dag så hörs vi!:)))

Av Alexandra Johansson - 5 november 2013 17:23

Hej nu är jag med några kompisar!:) vi gör inte så mkt!:) men hoppas att ni har haft en bra skoldag!:)

Bjuder bilden!:) den är från träslöjden idag!:)

Av Alexandra Johansson - 4 november 2013 20:33

Hej jag tänkte bara blogga lite nu!:) idag var jag i skolan!:( det var tråkigt som vanligt!:( vi hade vikarie!:) hon heter Elin!:) men hoppas att ni har haft en bra dag!:) det har jag!:) men imorn ska jag plugga!:( kan kanske blogga också!:) men ha en bra kväll och sov gott alla i natt!:)

Är utan smink mobba inte!:(((

Av Alexandra Johansson - 3 november 2013 08:42

God morgon!! Idag ska jag va med Thelma!:) det ska bli kul!:) imorgon är det skola!:((((( jag vill tipsa om en låt!:) sök på the fooo och då kommer det upp en låt som heter frysteeler !:) den är jätte bra så lyssna på den!:)

Av Alexandra Johansson - 2 november 2013 15:07

Hej förlåt för dålig uppdatering!:( men vet inte vad jag ska skriva om!:( men nu är jag med Thelma!:) idag ska jag och Thelma åka och träffa the fooo!:) vi är as taggade!:) men hoppas att ni har haft en bra dag och kommer ha en bra dag!:)

Presentation


Tjej född 2002, glad sprallig och ganska knäpp haha! ;) stooor djurvän!! Häst är bäst! JUSTIN DREW BIEBER!!
BELIEBER
BELIEVE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards