lifebylanna

Alla inlägg under november 2013

Av Alexandra Johansson - 15 november 2013 18:54

Hej min skoldag har varit bra!:) hoppas att eran också har det!:) efter skolan var jag med Thelma!:) den åkte jag hem för hon skulle till sin fotboll!:) men snart ska vi va igen!:) Thelma ska bara äta!:) men Thelma kanske ska sova hos mig!:) men jag kanske bloggar då!:) men ha en bra kväll!:)

Av Alexandra Johansson - 14 november 2013 20:12

Hej nu har jag kommit hem från min ridning!:( jag ska in i duschen nu!:) men hoppas att ni har/ kommer bra kväll!:)

Av Alexandra Johansson - 14 november 2013 15:21

Hej nu sitter jag vid datorn!:) min skoldag har varit helt ok!:) men idag har jag ridning!:) det ska bli kul!:) men hoppas att eran skoldag har varit bra!:) så hörs vi!:)

Av Alexandra Johansson - 14 november 2013 07:33

Jag bloggar nu lite snabbt för jag blogga inte igår!:) men snart ska jag till skolan vi ska börja med idrott:) men hoppas att ni får en bra dag!:))

Av Alexandra Johansson - 12 november 2013 19:32

Nu har jag tagit bort mitt gips!:) det känds inte som jag har någon kändsel i handleden!:) men det var bara det jag tänkte säga!:)

Av Alexandra Johansson - 12 november 2013 16:41

Nu sitter jag vid datorn!:) men hoppas att ni har haft en bra dag!:) men jag skulle bara blogga lite!:)

Av Alexandra Johansson - 11 november 2013 18:18

Hej idag har jag varit i skolan!:( det var troligt som vanligt!:( men efter skolan var jag med några kompisar!:) sen behövde jag åka hem och göra läxor!:( och nu har jag ätit!:) men hoppas att ni har haft en bra dag!:)

Av Alexandra Johansson - 10 november 2013 16:40

Hej nu sitter jag i mitt rum!:) ska kanske vara med några snart!:) men idag så vakna jag i stallet jag sov där!:) ni vet som läste mitt förra inlägg!:) men sen var det lucia träning i stallet!:) efter så åkte jag hem till min farmor och farfar!:) det var ju fars dag idag!:) vi åt där min pappa var med där så klart!:) det är ju hans pappa!:) men hoppas att ni har haft en bra dag!:)

Dålig bild vet!:((

Presentation


Tjej född 2002, glad sprallig och ganska knäpp haha! ;) stooor djurvän!! Häst är bäst! JUSTIN DREW BIEBER!!
BELIEBER
BELIEVE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards