lifebylanna

Alla inlägg under november 2013

Av Alexandra Johansson - 29 november 2013 18:05

Hej! Nu är jag hos min mormor!:) det är kul!:) men ha en bra kväll!:) ville bara blogga lite!:)

Av Alexandra Johansson - 29 november 2013 14:36

Hej! Nu har jag varit i skolan!:( det var en skit dålig dag!:( men hoppas att eran har varit bättre!:) men snart ska jag till min mormor!:) för att min pappa är i Stockholm men sin tjej!:) men ha en forsatt bra dag så hörs vi!:))

Av Alexandra Johansson - 28 november 2013 14:44

Hej! Snart ska jag till stallet!:) jag har ridning!:) min skoldag har varit lite upp och ner!:) men hoppas att eran har varit bra!:) efter stallet ska jag duscha och sen packa till luciahelgen!:) jag tror det kommer bli jätte kul!:) men ha en forsatt bra dag så hörs vi!:))

Av Alexandra Johansson - 27 november 2013 19:14

Hej! Nu gör jag bara en gevieawy!:) men det är bara för dom jag vet vilka det är!:) det man kan vinna är ett iPhone 4/ 4s skal, ett halsband, ett armband, ett läppstift, fem nagelfilar och sist lite av secret craving!:) det du behöver göra för att vara med är att!:) gilla den här bilden, följa mig på inst ( livetlekerr ) skriva ditt namn och klar!:) lycka till!:) och kom ihåg bara gör dom jag vet vilka det är!:)

Av Alexandra Johansson - 27 november 2013 16:56

Hej! Idag har min skoldag varit bra!:) hoppas att eran också har det!:) efter skolan åkte jag till frissan!:) det vart fint!:) men ha en bra kväll!:)

Av Alexandra Johansson - 26 november 2013 17:45

Hej! Nu sitter jag i min säng och tar det lugnt!:) för jag mår inte så jätte bra!:( men min skoldag har varit lite seg!:( men annars helt ok!:) hoppas att eran har varit bra!:) men ville bra blogga lite!:) men ha en bra kväll så ska jag duscha snart!:)

Av Alexandra Johansson - 25 november 2013 19:59

Hej! Idag var min skoldag trött!:( alla tjejer i femman tog spruta idag!:( det gjorde lite ont men jag börja inte gråta!:( sen efter sprutan mådde jag inte bra och nu har jag feber och huvudvärk!:( hela dagen idag se jag haft så sjukt ont i halsen!:( det har jag forfarande det typ svider!:( men hoppas att eran skoldag har varit bättre än min!:) men nu gör jag läxa!:( det är jätte tråkigt!:( men ha en bra kväll och sov gott sen!:)

Av Alexandra Johansson - 24 november 2013 15:42

Hej! Natt sov jag hos Thelma!:) det var kul!:) förlåt för att jag inte har bloggade!:( men jag hade e!:( men hoppas att ni får en bra dag!:)

Presentation


Tjej född 2002, glad sprallig och ganska knäpp haha! ;) stooor djurvän!! Häst är bäst! JUSTIN DREW BIEBER!!
BELIEBER
BELIEVE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards