lifebylanna

Alla inlägg under augusti 2013

Av Alexandra Johansson - 31 augusti 2013 22:19

Förlåt att jag inte har bloggat idag eller typ igår!!:(( jag är ledsen!!:( men igår var jag i skolan!!:)) och sen kände det som jag inte hade någon hjärna!!:(( idag var jag i stallet och hjälpte till på tävlingarna!!:)) efter det så skulle jag åka och kolla på one directions nya film på bio!!:(( den var dålig men bra för dom som gillar dom!!:)) jag gillar inte 1D!!:)) och sen har jag skadat mig lite men det är ingen fara!!:(( men hoppas att ni har haft en bra dag så bloggar jag mer imorgon!!:))

Av Alexandra Johansson - 30 augusti 2013 07:39

God morgon snart ska jag till skolan!!:)) jag ska börja med musik!!:)) men ha en bra dag!!:))

Av Alexandra Johansson - 29 augusti 2013 07:28

God morgon bloggen idag är jag frisk!!:))))) så jag ska hå till skolan snart!!:)) vi har idrot först men jag ska inte vara med!!:((( vill ni se hur jag ser ut!!:)) kolla vidare då!!:))

På min tröja är det världens bästa Florian ??? jag har skött honom i ett Cohen halft år!!:))

Av Alexandra Johansson - 28 augusti 2013 17:10

Ni kan väll vara jätte snälla och kommentera vad mina inlägg ska handla om för ni för jag bara ett på morgonen det skulle vara snälla!!:))

Av Alexandra Johansson - 28 augusti 2013 07:48

God morgon idag är jag fortfarande sjuk!!:((( så jag får stanna hemma!!:(( men imorgon ska jag till skolan!!:)) så det ska bli kul!!:)) men ha en bra dag så hörs vi!!:))

Av Alexandra Johansson - 27 augusti 2013 15:08

Jag är sjuk så jag har inte orkat blogga!!:(( men imorgon hoppas jag att jag är frisk!!:)) men det får vi se då!!:)) men nu gör jag inget!!:(( men jag hoppas att ni har en bra dag så hörs vi!!:))

Av Alexandra Johansson - 26 augusti 2013 07:25

God morgon snart ska man till skolan!!:(( vill ni se vad jag ska ha på mig!!:)) det tror jag!!:))

Så där ska jag se ut idag!!:)) jag är osminkad!!:)

Av Alexandra Johansson - 25 augusti 2013 08:26

Förlåt att jag inte har bloggat men i fredags så fyllde min pappa år!!:)) och igår så hade vi gäster!!:)) men jag hoppas att ni kan förlåta mig!:(( idag ska jag till stallet och rida det ska bli roligt!!:)) jag vill ha en häst som heter Leopold !!:)) jag hade honom på uteritten i torsdags!!:)) men ha en bra dag så hörs vi!:)

Presentation


Tjej född 2002, glad sprallig och ganska knäpp haha! ;) stooor djurvän!! Häst är bäst! JUSTIN DREW BIEBER!!
BELIEBER
BELIEVE

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards